Friday, January 16, 2009

Kecewa..


Pada hari Khamis,15/1/2009 hari dimana sepatutnya saya pergi ke Bukit Cerakah bersama-sama dengan rakan saya... Saya telah ditinggalkan atau tidak diberitahu hendak pergi ke Bukit Cerakah bersama-sama dengan rakan saya... Saya ingatkan selepas solat zohoh hendak pergi ke sana.. pada masa yang sama saya menelifon rakan saya mendapati mereka telah pergi ke Bukit Cerakah dan dalam perjalanan pulang ke UITM.. Saya sudah beritahu supaya jika hendak pergi ke Bukit Cerakah beritahu saya dahulu supaya saya dapat pergi bersama memandangkan saya biro penempatan.. Kecewa saya kerana ini kah dikatakan kerjasama.. Mereka telah pergi ke Bukit Cerakah selepas tamatnya kelas pada sesi pagi.. Setidak-tidaknya berilah tahu hendak pergi ke sana,memandangkan saya telah memberitahu mengingatkan mereka.. Kesimpulan yang saya dapat pada waktu itu adalah kerjasama yang tidak kukuh diantara kami.. memandangkan masing-masing mementingkan diri sendiri dalam melaksanakan tugas...

No comments: