Wednesday, February 4, 2009

Bateri weak...

Pukul 11 pagi saya pergi Klang repair generator,saya pergi dengan haikal bong.. Tapi hari ni yang paling penat sekali sebab dua kerja saya kena buat... Lepas hantar generator dekat kedai rapair saya kena pergi Putrajaya pula temankan Afiq bod pergi buatkan sijil tahap satu dekat Pejabat Kementerian Belia dan Sukan.. Nasib baik saya ada pak cik kenalan dekat Putrajaya sana senang sikit perjalanan nak ke sana.. Sampai je dekat sana tiba-tiba pula orang yang nak dijumpanye akak Huda dah berhenti kerja.. syukurlah ada mak cik Afiq yang kebetulan kerja dekat Kementerian Belia dan Sukan.. Mak cik Afiq bawa kami berjumpa dengan pihak yang sepatutnya untuk berurusan.. Setelah selesai berurusan kami pulang dengan hati yang tenang tetapi kami terpaksa bergegas ke kelas Bel iaitu kelas Puan Mastura pada pukul 4.00 petang... Saya terpaksa mengejar masa untuk ke kelas Puan Mastura walaupun lambat setengah jam.. Hari ini adalah hari yang paling penat bagi saya kerana perjalanan kami ke Putrajaya pergi balik mengambil masa 5 jam setengah menaiki motosikal,tak termasuk masa repair generator.. dan termasuk dengan latihan persak pada malamnya pula.. hhhmmmmm.... sekian...

No comments: