Friday, February 6, 2009

Kawan tak kawan...

Hari inilah saya terpaksa menyatakan perkara yang sebenar.. Setelah abis kelas pagi saya pergi ke MBSA untuk mengetahui cara-cara bagi meminjam taman tasik bagi tujuan berkayak yang kami akan adakan.. selepas selesai mengetahui cara-cara untuk meminjam tempat berkayak saya balik rumah packing barang untuk ke camping dan pergi solat Juamaat.. Selepas habis solat Juamaat saya pergi Perindu ambil Haiqal untuk mengambil generator.. Sampai di kedai generator itu tokei kedai tu bagitahu yang orang yang repair generator kami dalam perjalanan ke kedai itu.. Sementara menunggu generator sampai.. tibalah masa yang ditunggu-tunggu tiba-tiba pulak Haiqal bong nak pinjam duit saya,nak makan.. tak bawa duit ke mamat ni panas pulak hati ni... semalam cakap duit minyak ada,sekarang apa cerita.. Selepas selesai ambil generator kami balik ke stor untuk bagi generator.. Sebelum kami sampai haiqal bong bagi saya duit untuk isi minyak,tak tahulah mana dia dapat duit tu... hahaha... faham-faham sudah.. Pada malam nya pulak saya kena ambik makanan dengan Eddie untuk budak-budak dan flesi yang pergi ke camp.. Sebelum pergi kami menginap di surau Kenanga dan dikehendaki berjaga mengikut group kami bagi mengelakkan kecurian.. sekian..

No comments: