Friday, February 20, 2009

Pergi stor lama..

Pada hari Khamis,19/02/2009... Saya dan sesetengah rakan saya pergi stor lama untuk cek barang kayak tetapi ditangguhkan pada keesokkan harinya kerana abang yang sepatutnya menjaga barang-barang di stor iaitu Abang Safwan tidak hadir kerana dia ada perjumpaan.. dan pada masa yang sama saya contact MBSA untuk mendapat kepastian mengenai surat pemohonan kami dan akak yang jaga disana memberitahu yang surat pemohonan saya sudah diluluskan dan telah diposkan ke fakulti kami.. Pada hari Jumaat,20/02/2009.. selepas Solat Jumaat kami berkumpul dalam pukul 3 hingga 6 saya pergi ke stor lame bersama-sama dengan sesetengah rakan saya untuk mengemas barang kayak untuk dibawa semasa aktiviti berkayak kami nanti.. dan semua peralatan yang akan kami bawa nanti semuanya baik dan berjalan dengan lancar.. tanang sikit saya semuanya berjalan dengan lancar.. sekian..

No comments: