Thursday, February 5, 2009

Cerakah lagi...



Pada pkul 10 pagi saya buat kerja kayak yang sepatutnya dilakukan olah saya... Selepas itu dalam pukul 12.30 tengah hari saya pergi ke stor untuk berjumpa dengan rakan-rakan dan bantu mengemas alatan untuk dibawa di perkhemahan kami nanti.. Pada masa yang sama saya terpaksa bergegas ke Bukit Cerakah bersama-sama dengan rakan saya Azrai,Afiq,Darlene,Saufi dan 5 orang flesi.. sempatlah saya dan darlene amik peta gambar kawasan persekitaran Bukit Cerakah.. Kami border tempat yang kami hendak pakai dan kami telah melaksanakannya dengan baik cuma terdapat sedikit kesalahan pada pertengahan border kami.. Selepas selesai tugasan kami.. Saya,Azrai dan Afiq pergi ke kedai hardware untuk mencari tali kambing... dan sebelum pergi ke kedai hardware kami pergi ke plaza Alam Sentral untuk mencari kain gelap untuk digunakan semasa aktiviti nanti.. Pada masa inilah saya dan rakan-rakan saya panas kerana belum sempat ke kedai hardware lagi kawan-kawan kami yang berada di stor suruh kami balik dengan segera atas arahan flesi.. Kami terpaksa pergi ke kedai hardware memandangkan kami dalam perjalanan ke sana.. setelah selesai beli tali kambing kami segera ke stor dan setibanya kami di stor... tiba-tiba pulak saya kena marah dengan flesi kerana lambat sampai,bengang di hati tidak sapa yang tahu saya sabar... nak kata apa dah la kena pergi bukit cerakah pas tu cari barang,balik-balik kena marah... KO GERAK DULU ralax jelah... dapat tahu pulak ke esokkan harinya kena guna kereta saya untuk amik generator.. Bengang lagi sebab ashik guna kereta je,minyak pakai duit sendiri pulak.. BANYAK DUIT saya terpaksa bagitahu Haiqal yang conduct bahagian generator kalau nak pakai kereta kena ada duit minyak.. bukan apa kalau setiap kali nak pakai kereta tuan punya kereta kena isi minyak sendiri,tokey balak pun bankrupt.... kalau kerja boleh juga support.. sekian..

No comments: