Monday, February 23, 2009

Transpot report..

Pada hari ini dalam pukul 3 petang saya dan rakan saya Ayed pergi ke unit kenderaan untuk bertanyakan laporan kami untuk kenderaan.. Sebelum kami pergi ke unit kenderaan rakan saya Muizzuddin dan juga biro kenderaan yang membantu saya memberitahu yang bas yang membawa kami ada tetapi lori tiada.. semasa itu saya berada di Dewan Sri Budiman bagi menhadiri majlis pelancaran hari bertemu palangan.. Selepas menghadiri majlis itu kebetulan saya bertemu dengan ketua unit kenderaan di khemah unit kenderaan dan bertanyakan mengenai masalah yang kami hadapi ini kerana esoknya kami akan bertolak sudah.. En itu memberitahu bahawa dia akan membantu saya dan menyuruh saya datang ke unit kenderaan untuk bertanyakan masalah kenderaan lori kami.. Syukurlah kerana masalah lori kami dapat diselesaikan dengan bantuan pihak unit kenderaan dan pemandu yang akan membawa kami dan peralatan kami nanti.. kerana masalah yang kami hadapi ialai ketiadaan pemandu untuk membawa lori.. sekian..

No comments: