Monday, February 9, 2009

Final day of Cerakah..

Seperti biasa kami bangun Solat Subuh.. Selepas itu buat aktiviti Malaysia Cergas tetapi aktiviti ini tidak dapat dijalankan oleh saya dan beberapa rakan lain yang sakit.. Seronak melihat mereka menjankan aktiviti tetapi apakan daya badan saya,kepala saya masih lemah.. Lepas menjalankan aktiviti ini kami sarapan dan menjalankan aktiviti mengikut kumpulan dan aktiviti terakhir kami adalah orienteering.. tetapi sakitnya saya tidak dapat menjalankan aktiviti ini dan dikehendaki rehat didalam khemah.. Selepas selesai semua menjalankan aktiviti kami dikehendaki lunch mengikut kumpulan dengan segera kerana hendak pulang.. Lepas lunch kami diberikan 10minit untuk packing barang.. dan seterusnya 30minit untuk kemas semua khemah dan semua barang dibawa ke lori.. Akiviti akhir kami di sini adalah seperti biasa majlis penutup.. Lepas itu kami balik ke UITM dan ke stor kami untuk simpan barang seperti biasa.. Selepas itu kami bersalaman dengan semua orang dan tepat jam 7.30 kami balik.. Bermacam macam pengalamam yang saya dapat semasa di kem ini seperti tepati masa, bertidak mengikut arahan, bagaimana rasanya berada di pihak yang tidak nampak, kerjasama diantara semua pihak dan bermacam-macam lagi.. walaupun saya sakit.. sekian..

No comments: