Sunday, February 15, 2009

Program-program..

Pada 10/2/2009,pada keesokan harinya saya balik dari first camp.. Saya pergi ke Pusat Kesihatan untuk membuat rawatan dan didapati saya menjadi suspek denggi.. saya di kehendandaki berjumpa dengan doktor pada setiap hari untuk mengambil darah bagi mproses pemulihan.. Selepas pergi ke Pusat Kesihatan saya pergi ke fakulti saya untuk mengambil surat pemohonan untuk ke MBSA untuk menempah tempat di Taman Tasik Shah Alam bagi tujuan berkayak.. Selepas itu saya terus ke Bangunan MBSA berjumpa dengan pihak yang sepatutunya.. Kami semua menjalankan aktiviti berkayak ini pada 17/2/2009.. Pada 11/2/2009 pula selepas rakan saya habis dari kelas gymnastic saya berjumpa dengan mereka untuk menerangkan perjalanan aktiviti berkayak ini dan tugas-tugas yang sepatutnya mereka lakukan.. Pada 13/2/2009 pula saya diarahkan untuk menukar tarikh berkayak kami kerana En.Hisyam menyatakan bahawa kami kesuntukan masa menjalankan program ini.. Saya pergi ke MBSA semula bagi menukar tarikh dan tarikh yang kami akan jalankan aktiviti berkayak ini adalah 24/2/2009 yang merupakan juga birthday saya.. dan hujung minggu saya pada masa ini selepas saya menjalankan pertandingan persak,mewakili kokurikulum bomba bersama-sama dengan rakan saya Ayed dari fakulti yang sama,saya pulang ke kampung halaman saya Sungai Besar..

No comments: