Saturday, February 21, 2009

Pergi Balai Polis..

Pada hari ini saya dan rakan saya Ayed pergi ke Balai Polis.. Pada mulanya saya pergi ke Balai Polis seksyen 6 dan akan polis yang bekerja disana bahawa mereka tidak menguruskan berkenaan dengan Taman Tasik dan memberitahu supaya pergi ke Balai Polis seksyen 11.. Selepas mendapat tahu ini saya dan rakan saya terus pergi ke sana dan malangnya kami dilayan tidak sepatutnya.. Ceritanya sebegini setibanya saya dan rakan saya sampai di sana,kami terus ke ibu pejabat balai polis itu dan saya memberikan salam kepada seorang akak polis ni..salam pertama dia tidak jawab.. saya ingatkan kemungkinan akak ini tidak dengar dan saya sekali lagi memberikan salam dengan nadar suara yang sepatutnya didengar dan berhadapan dengan dia.. dan akak itu sekali lagi tidak menjawab.. Saya bertanyakan mengenai cara-cara untuk membuat persediaan polis membuat rantauan semasa kami berkayak nanti.. dengan nadar yang selamba memek muka tidak puas hati akak polis ini menjawab sila datang pada hari isnin.. Mendengar kata-kata itu saya dan rakan saya terus keluar dari balai polis itu.. benganag je..

No comments: